I'm DIRECTIONER! Zayn Malik, Niall Horan, Liam Payne, Harry Styles and Louis Tomlinson ♥

congratz my friend :)




- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
                                                                                                                                                             

miss comel 
-wawa ! kau mau tau kha sapa boyfriend ku ? 
nadjwa syazwanie ( me) 
- haha ,
   mau ?
   boyfriend kha atau minat jer ? 
miss comel
- boyfriend
  hehe , diam2 ya ? c tutt , ahaha :) 
nadjwa syazwanie (me) 
- okay :) sapa c toot tu ? XD
miss comel 
- c ketua kelas kita
shhh ! 
nadjwa syazwanie (me)
- owh , haha . ( my answer like " Owh " actually i was like " OHMYGOD " XD
miss comel 
- kau tau siapa ? 
nadjwa syazwanie (me)
- tau , c yamin
miss comel
- ngee :D 
  shh ! hari jumaat :) 
nadjwa syazwanie (me)
- baru2 ney kha ? 
  sapa sak yg tau ? 
miss comel 
- iya , baru2 ney .
nadjwa syazwanie (me)
- owh , bha3 congratz . 
  sapa2 sak yg tau ?
miss comel 
- kau , puteri (maybe) , anis , putz and syahirah .itu jak , ahaha , thankss .
nadjwa syazwanie (me)
- okay , i promise will keeps this secret :) 
miss comel 
- shhh !  
ok , sayang kau ♥

Hey there , see my chat with miss comel ( someone - secret ) above ? haha , funny right . I just wanna say " congratz ♥ " to miss comel with her new boyfriend yamin :) " hope u two will always happy together xD perfect two ♥ 
                                                                   ♥ THE END ♥ ;DD




No comments:

Post a Comment