I'm DIRECTIONER! Zayn Malik, Niall Horan, Liam Payne, Harry Styles and Louis Tomlinson ♥

Jagalah Auratmu Wahai Kaum Hawa =')


Aku seorang wanita yg kadang tersenyum, kadang sedih, kadang banyak bicara, kadang terdiam tapi aku seorang yg kuat dalam menghadapi segala ujian yg ALLAH berikan, kerana aku tahu pasti ada hikmah nya d sebalik kejadian :') Aku tidak sempurna, aku tidak secantik kamu, tapi ini lah aku, yang sentiasa menjaga aurat ku, bercakap dgn sopan santun, taat kepada perintah ALLAH S.W.T, tidak melawan cakap ibu bapa, yang sayang dgn semua rakan2 ku, keluarga ku. Wanita, mengapa kah kamu menanyang2 badan kamu? Rambut kamu? adakah kamu rasa ia cantik? eya! cantik d mata lelaki yg ranjang mata, tapi hina d mata Allah S.W.T. Aku memakai hijab bukan kerana ingin menunjukkan bahawa aku cantik ketika memakai hijab atau aku seorang yg soleh, tapi aku memakai hijab kerana ALLAH S.W.T, kerana aku sayang kepada ibu bapa ku. Wahai kaum hawa, belum terlambat lagi untuk berubah, Allah S.W.T Maha Penyanyang lagi Maha Pengampun, jadi berubahalah. Aku hamba Allah, hanya mahu menegur mana yg salah, aku tidak bermaksud untuk menyakitkan hati kamu, tapi semua yg aku kata adalah benar. Aku harap kamu semua berubah, aku harap kamu semua mendapat hidayah. Ingat! Masih belum terlambat. Maaf jika kata2 ku agak kasar. =") 
Ikhalas dari saya, NADJWA SYAZWANIE. ASSALAMUALAIKUM <3 

No comments:

Post a Comment